Přípravky pro péči o laky

Přípravky pro oživení, leštění a ochranu laků.

Níže si vyberte podkategorii

Podkategorie

Pro nové a nepoškozené...

Nové laky

Přípravky pro nové a nepoškozené laky

Koupili jste nový vůz? Je velmi pravděpodobné, že lak je neošetřený a tím i velmi náchylný k poškrábání i k oxidaci a zmatnění. Chcete-li, co nejdéle uchovat jeho nový vzhled důrazně doporučujeme pravidelnou péči a konzervaci některým z kvalitních ochranných vosků, které najdete v této kategorii.

Vosk aplikujte vždy na dokonale čisté a suché auto a především....postupujte podle návodu k použití vybraného vosku!

Pro starší laky

Přípravky pro starší laky

Přípravky pro starší laky

Pokud nemáte možnost renovovat povrch laku strojním broušením a leštěním najdete v této kategorii přípravky vyvinuté pro ruční odstranění matnosti, navrácení původního odstínu barvy a odstranění drobných škrábanců. I když výsledek nebude tak dokonalý, uvidíte, že při pečlivé práci bude výsledek zářivě viditelný.

Jak vybrat vhodný přípravek?

U laků bez metalízy a opatřených bezbarvým lakem použijte přípravek s brusivem.
Metalízové laky a laky na vodní bázi opatřené svrchním bezbarvým lakem ošetřete přípravkem bez brusiva. Proč? Broušením by svrchní bezbarvý lak zmatněl a bylo by nutné jeho vyleštění. Přípravky na tyto laky fungují na bázi chemických rozpoštědel a plničů. Rozpustí zoxidovanou vrstvu bezbarvého laku a vyplní drobné vrypy.

Příprava

Než začnete musí být lak dokonale čistý, odmaštěný a suchý. Jak připravit karosérii najdete v této kategorii

Ošetření

Vždy postupujte podle návodu k použití u zvoleného přípravku. I když všechny přípravky v našem sortimentu obsahují i konzervační složky, je dobré zajistit laku dlouhodobou ochranu použitím některého ze speciálních konzervačních vosků.

Pro strojní renovaci laků

Přípravky pro strojní renovace laků

Přípravky pro strojní renovaci laků a leštění

Nelze dát jednoznačný a univerzální návod na broušení a leštění laků, který by vedl k dokonalému výsledku. Různá tvrdost laku, jeho stav a poškození, volba vhodné kombinace past a kotoučů, ale i míra trpělivosti a zkušeností při strojním leštění, to vše ovlivňuje konečný výsledek.

1. Příprava:

Základem je dokonalé umytí a odmaštění laku. Při čištění nezapomeňte odstranit asfalt, který je na tmavých vozech hůř viditelný. Stejně tak nakapanou smůlu, nebo zbytky hmyzu. Jak umýt auto najdete zde.

Před leštěním je potřeba mít vůz úplně suchý. Pozor na vodu ve spárách, pod lištami a pod. Tu nejrychleji odstraníte vyfoukáním stlačeným vzduchem. Po uschnutí důkladně prohlédněte lak. Lihovou fixou, nebo bílou voskovkou v případě tmavých laků, si označte místa s hlubšími vrypy. Papírovou krycí páskou zakryjte nelakované plasty (ochranné lišty, nárazníky, kryty zrcátek apod.) u kterých je riziko kontaktu leštícího kotouče s pastou při broušení a leštění. Tím si ušetříte si práci s někdy náročným odstraňováním stop po leštění z těchto dílů.

Tím máme karosérii připravenou pro další práci.

2. Vybroušení vrypů:
Jak postupovat při vybrušování vrypů najdete zde.

3. Broušení laku:
Jak postupovat při broušení laků najdete zde

4. Leštění:
Jak postupovat při leštění najdete zde

5. Konzervace:
Jak nakonzervovat lak najdete zde

Brusné a leštící kotouče

Švédské leštící a brusné kotouče NORDICPAD, které jsou charakteristické nejvyšší světovou kvalitou a velmi příznivými cenami. Produkty jsou rozděleny do několika výrobních řad, které se liší tvary i použitými materiály. Více informací najdete na www.NORDICPAD.cz

Tato kategorie je prázdná. Vyberte podkategorii.